oncontextmenu="return false"

Längesen!

Oj, det är hela 6 dagar sen jag skrev här...Ursäktar så mycket för det! Men skolan har ju börjat och sånt, så det gör väl inget, antar jag. :)

Jag tkr iaf att det var jättekul att börja högstadiet, inte alls lika svårt att hitta som jag hade förväntat mig. :)
Dock var det ju bara första veckan så har ju ingen aning om hur det blir sen :P

Sitter iaf och lyssnar på Kungen av pop, självaste MJ! ;) han är faktiskt bra. Billie Jean och Smooth criminal är nog mina favoriter. ;D

Det har inte varit fint väder den här veckan! Regn, kallt...blä x)

Puss, ♥

/honkallarsigwestling.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling på bloggen där jag lottar ut en inbjudan till bloggsvar nu på söndag! :)

2010-08-31 @ 23:12:40
URL: http://hannahsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0