oncontextmenu="return false"

Dreaming people.

Hallå!
Sorry att jag inte bloggade nåt igår, men var inte hemma. Jag var i Birsta och shoppade lite. Typ kläder, julklappar och nya 2 hyllor till mitt rum! De nya är vita, så de passar mkt bättre till mitt rum, eftersom det är blått och vitt där.
De gamla, som var röda, passade verkligen inte in där. Så nu är det mkt finare! :D
Idag måste jag plugga, plugga, plugga! Har två prov den här veckan, NO och hemkunskap. NO-provet kommer ju gå åt helvete...
Sen har jag dubbel spanskaläxa, eftersom jag missade den förra.
Förresten, Jay vann ju idol 2010! Det var ju han jag hejade på, så det var ju bra... :)
Asså shiiit vad stressad jag är :o
Måste plugga, fixa julklappar, slå in julklapparna, städa, fixa i rummet osv. Snart är det jul ju! :o
Jao. Nu fick ni veta lite om mitt tråkiga liv också. Så hejdå! ;D
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0