oncontextmenu="return false"

Everything I do, I do it for you.

Hello Sunshines! :D

Vaknade vid 10 ungefär. Lite skönt med sovmorgon iaf, men usch vad jag hatar att vara sjuk!
Men på måndag kan jag nog gå till skolan igen. Och på tisdag måste jag gå, för då är det handbollsturnering. ^^
Synd bara att jag inte har kunnat vara med på idrotten den här veckan. :(
Men det lär väl gå bra ändå. Ehm... Ja, idag har jag städat lite. Eller mkt, rättare sagt. Har tagit bort alla grejer i/på det "stora" skåpet i mitt rum, eftersom det är sålt. Imorgon kommer dem och hämtar det. Buhu :(
Sen så skulle vi egentligen ha åkt till Sundsvall på lördag, men eftersom jag är sjuk så blir det förmodligen inget. -.-
Åt nudlar till lunch. Höh, om ni nu ville veta det. Ikväll blir det chill iaf. Ska kolla på Systrar i jeans, på tyska, och så blir det hemgjord glass. *LER* :D
Aja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske blogga lite mer och sen göra nå vettigt. See ya!
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0