oncontextmenu="return false"

"...jag siktar mot toppen så långt jag kan nå."

Tjo.
Vet att jag är sämst på att uppdatera. Men väntar man på nåt gott väntar man aldrig för länge, right?
Under de här 4 dagarna då jag inte har skrivit, har det nog hänt en del.
I lördags var jag först i Östersund under dagen, köpte kläder och lite julklappar. På vägen hem så åkte jag direkt hem till Jennie, för att sedan åka med henne till Philip. Där var det filmkväll, så att säga.
Vi kollade på tre filmer. Eller ah, 2½ för den sista orkade vi inte riktigt kolla på. Men i alla fall. Jag och Jennie kom dit först, och det var ju lite pinsamt.. Men vi började i alla fall att kolla på My bloody valentine, i 3D! Hade aldrig sett en 3D film förut så.. haha. Den var hur äcklig som helst. När vi hade sett kanske en halvtimme eller så av filmen, så kom Jonte. Och sen kom de andra allt eftersom. De andra två filmerna kommer jag inte ihåg vad de heter, men båda handlade i alla fall om krokodiler.
Men på slutet av kvällen så mådde jag inte bra :( . Fick typ ont i huvve och trött och allt. Vilket ledde till hur jag mår idag. Här sitter jag i mitt ganska fina rum, i min vita ganska välstädade soffa, och mår ganska bra. Nej, skoja. Det gör jag inte alls. Jag har fått vattkoppor. Usch. Det kliar ju så in i helvete...
Imorse skulle jag ha gått upp kvart i tio, eller jag satte klockan på det i alla fall. Slutade med att jag gick upp halv elva. Haha. Ska fortsätta att nöta "Mikrofonkåt" med September. ^^
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie bästa Edström såklart :)

Ussssccccchhhhh :O My blody valentine fyfan x)

2010-12-29 @ 23:41:52
URL: http://jennieeedstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0