oncontextmenu="return false"

Tralala...

Nej, det blev inte att gå ut för mig. Pluggade istället. För jag har insett att nu kommer sista veckan!
Shit vad fort tiden har gått! :o
Om en vecka är det jullov. Yey. Som jag har längtat. ^^
Aa, fast ne. På tisdag ska jag antagligen göra provet som jag missade den här veckan. Sen ska matten vara klar också, har typ två sidor kvar. Sen ska vi väl göra klart några sidor i det där onödigahäftetomklassikersomingenorkargöranåntingi. Becka kom hem med den mappen idag, men jag behöver ju boken till också, så då kan jag inte jobba i den. Spanskan är det prov i efter jul. Just det. Måste få reda på de nya glosorna också. Och vad det är för engelskaläxa.
Holy shit, vad jag snackar strunt! Aja, ska äta middag nu. Ses!
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0