oncontextmenu="return false"

What's December without Christmas Eve?

Hallå!
Ah, jag vet att jag inte har skrivit på typ... 2 veckor!?
Men ah, det har hänt en massa saker som jag inte orkar ta upp här.
Aja. Det har ju varit jul! :D
Fast jag har firat jul två gånger i år, höhö...
Eftersom vi åkte till Tyskland över jul så firade vi i Sverige den 18, och så i Tyskland den 24. :)
Och jag fick måånga julklappar! :D
Ska strax fota julklapparna och lite andra grejer också.
Förresten så känner jag mig allmänt deprimerad, eftersom alla verkar ha fått en systemkamera utom jag.
Men jag fyller ju år snart, så vi får väl hoppas på att jag får en dårå! :D
Håller ju i och för sig på att sparar till en, men det går inte så bra, eftersom jag älskar att shoppa.. haha.
Puss!
/honkallarsigwestling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0