oncontextmenu="return false"

1a advent.

Hej hej. :)
Sorry för dålig uppdatering i helgen. Men igår var jag ju i Bräcke, och idag har jag städat och sånt. :)
Igår var ju som sagt hos Amanda. ;D
Först var vi lite hemma hos henne, och sen klädde vi på oss täckbyxor och sånt och gick till "marknaden", som var mkt mindre än jag hade trott, och där träffade vi Mikaela och Linn. :D
Jevvligt kallt var det ute! Det var en typ tipsrunda som man skulle göra också, så då gjorde vi fyra den. Mest för att ha nånting att göra och för att vi skulle kunna röra på oss. Men när vi kom till Ica så fanns det ingen fråga där, men den skulle komma om tio minuter, så då satt vi där och värmde oss ett tag.
Sen när vi hade svarat på den frågan så gick vi runt till en massa andra ställen och svarade på frågor. Sen när vi var klar och gick tillbaka till marknaden så höll vi på att frysa ihjäl (haha) så då gick vi till GH och muppa. ;)
Sen gick vi tillbaka till marknaden, då de sa vem som skulle bli årets Lucia. Och det blev Nathalie JL, så grattis till henne. :)
Typ en halvtimme senare, eller nåt, så åkte vi hem till Amanda igen. ^^
Där spelade vi singstar och kollade på film och sånt. :)
Jao, det var min lördag. Sov ju där också. ^^
Och sen idag har jag mest städat och sånt. Det är ju första advent idag, så tände ett ljus också. :)
Nu har jag precis kollat klart på Ensam mamma söker, och nu ska jag väl packa inför i skolan imorgon.
Puss!
/honkallarsigwestling.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0