oncontextmenu="return false"

Beautiful monster.

Shulelu :D
Rätt bra dag idag. Fast lite konstig. Men det skiter man väl i.
Första lektionen var det idrott. Vi fick dansa zumba! Lite kul, fast pinsamt. haha.
Sen var det svenska, då vi skulle låna klassiker. Jag tog "Barnen från Frostmofjället". Ellervaddennuheter.
Sen var det matte, och då hade vi 2 prov på samma lektion .__.
Det gick hyfsat bra iaf. :D
Efter det var det lunch. Hamburgare. Inte gott. Inte skolans iaf. ^^
Seeen var det spanska. Eller vi skulle ha spanska. Men Maria var sjuk, så vi hade Berith istället. Men hon kunde inte spanska, så vi hade svenska istället. Fast det var inte svenska, utan det var historia. Vilket hon vägrade att erkänna. :(
När vi skulle till bussen så dissade Fanny och Rebecka mig, för jag skulle vänta på Adam som hade tagit min mobil .__.
Och när vi väntade på bussen så mobbade Petter mig. :(
Sen när jag kom hem så insåg jag att det inte fanns nåt vatten, för det hade de stängt av .__.
Fast lite bra. Jag slipper diska. :D
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Antagligen fortsätta att nörda spotify och facebook. Ciao!
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0