oncontextmenu="return false"

1 månad kvar till julafton!

Tjena. :)

Hade idrott första lektionen. Och det var väl varken eller. Varken roligt eller tråkigt.
Vi fick spela innebandy, basket och fotboll. Fotboll var det enda roliga. På basketen var det liksom ingen idé att göra nåt, jag når antingen inte ens upp till axeln på de jag spelade mot, och på innebandyn stod jag mest och garvade. Det var två st i mitt lag. Michal, och jag. Vi ägde ut alla. Eller inte .__.
Iaf. Sen hade vi svenska. Thomas var sjuk, eller nåt, så då hade vi Lasse istället. Och vi fick läsa hela lektionen. Liksom lagomt tråkigt. Sen hade vi matte. Och det var också tråkigt. Visserligen fick vi köra utmaning på slutet, men inte ens hälften hann köra innan vi skulle gå på lunch. Till lunch blev det nåt slemmigt grejs, som heter morotssoppa. Och till det fick vi bröd som var fruset. :)
På rasten så körde vi pingis, eftersom det typ inte var några killar där nere. ^^
Jag typ...sög. :p

Sen hade vi spanska hela eftermiddagen. Och det var lite kul. Vi fick tillbaka de oförberedda proven, och jag hade 80/81 rätt. (y)

Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva, så hejdå. Nu ska jag fota! :D

/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0