oncontextmenu="return false"

Fredag :D

Heej!
Dagen började med att jag höll på att missa bussen. Vaknade tjugo över sju, då jag brukar gå till bussen.
Lite amazing att jag hann göra mig klar på fem minuter, och sen skjutsade pappa mig till bussen.
Hann inte äta nån frukost, men det gjorde jag i skolan istället. ^^
Första lektionen var det mentorstid. Då fick vi välja vart vi vill göra studiebesök i Kälarne på måndag.
Det fanns ju sååå intressanta alternativ! Fiskodling eller stoplfabrik. xD
Sen var det TTF. Där gjorde vi egentligen inte så mkt, på slutet fick vi göra nån lek med typ charader. Det sög.
Efter det var det SO. Jag, Bella, Johanna, Rebecka och Fazliat fick spela upp teatern som vi har kommit på själv. Det sög också. Men det var lite kul.
Seeen var det lunch. Kmr inte ens ihåg vad det var för nåt. :S
Efter lunchen var det elevens val, alltså idrott för min del. Vi fick spela badminton eller pingis. Jag spelade badminton.
Och jag ägde ut alla. ^^
Sen gick jag till bussen och dampade med Petter och Jossa. Jossa tog min mobil. Petter våldtog alla. Och sen vände han upp och ner på mig, och sen kom bussen.
Jao, det var väl allt jag hade att berätta om dagen! :)
Ni vet väl att jag älskar kommentarer? ;)

/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0