oncontextmenu="return false"

I'm gonna play basketball with the President.

Idag måste det ha varit världens sämsta dag nånsin! .__.
Först mentorstid. Fick det nya schemat, och det är väl rätt så bra. På torsdagar har jag slöjd och hemkunskap. :)
Sen hade vi engelska. Med Lars-Erik. Han är cool. ;)
Men sen kom det sega. -.-
Hade NO fram till lunch, då vi fick fiskpinnar. Blä. Efter lunchen fortsatte NO:n fram till tiominutersrastensomvarienkvart. Och sen hade vi NO fram tills vi slutade. -.-
Liksom lagomt drygt!
Haha, sen när jag skulle gå ut genom dörren så failade jag rejält, men det ska jag inte skriva här. :)
Nu ska jag plugga spanska, så vi hörs väl.
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0