oncontextmenu="return false"

It ain't the end.

Tja tja bloggen! Haha ne, skojaa. x)
Tisdag. Pallaaaa! Först NO. Blä. Hade prov också. :o
Jag: Är det prov idag?
Julia: Nää.
Jag: Men seriöst, är det prov idag?!
Julia: Nej.
Jag: Säkert?
Julia: JAA!
Jag: Okej.

...

Jonas: Idag ska vi ha prov, och vi ska dela in er i grupper blablabla...
Jag: DET ÄR VISST PROV IDAG!!!
Julia: Fan...


Även att jag inte visste att det var prov, utan hade bara den känslan. xD
Sen hade vi idrott, handboll! (y)
Och jag var suuuuuperduktig och gjorde jäääääättemånga mål! :D Ironi♥
Sen till lunch blev det...öhh...just det, mexikansk lasagne med chilisås. Inte fan var det nå chilisås i den heller? :S
Efter det var det matte. I typ två timmar. För att vara exakt; 13.00 - 14.45. Men Jonas hade jättekul, så vi slutade inte förrän tio i. Och jag missade nästan bussen. ^^
Just det! :O
Det är spanska imorgon! Måste plugga glosor... :o
Och matte .__.
Kanske dags att börja med det nu då. Har iaf bild imorgon på första lektionen. Lite kul.
Puss!
/honkallarsigwestling. ♥


Kommentarer
Postat av: Alicia <3 !

visst är spanska kul :) <3

2010-11-10 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0