oncontextmenu="return false"

Just a dream.

Heej! ^^
Idag var vi alltså i Kälarne. Pss. Det var väl sådär kul. Först fick vi bada i en halvtimme. Sen åkte vi till stolpfabriken.
Det var inte kul. Efter det skulle vi äta, och sen kollade vi på nån engelsk teater. ^^
Det roligaste med allt var väl bussresorna dit och tillbaka. :]
Efter skolan gick jag till frisören och rakade bort allt hår. HAHA, jk. Klippte lite grann bara. ^^
Oj då.. Vi har engelska imorgon, alltså läxa. Och min bok är i skolan. Den har legat där ända sen vi fick läxan. :)
Men det lär väl gå bra det å, hoppas jag. Nu vettefan vad jag ska göra, men nå annat än att sitta här iaf.
Pusshej :)
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0