oncontextmenu="return false"

La isla bonita.

Hej hej... :)

Måndag:
Hade matte första lektionen, och det sög lika mkt som alla andra mattelektioner. -.-
Fick iaf köra utmaning på slutet, och jag failade. (y)
Sen hade vi idrott, dvs handboll. :D
Fast jag tror att Björk, som jag kallar Jocke ;D, vaknade på fel sida på morgonen, eller nåt. För han var jättesur. ;o
Bara för att alla några inte spelade seriöst..? Så efter ett tag så fick vi springaaaaaaaaa. Missförstå mig inte. Jag älskar att springa. Men det där var lite onödigt tkr jag. :)
Men sen fick vi iaf fortsätta med handbollen.
Sen hade vi svenska tror jag. Haha, kommer inte ihåg...men jag tror det var svenska iaf! ;)
Och sen hade vi SO efter lunch, fram tills vi slutade. Nästa tisdag ska vi redovisa, och jag, Johanna och Linn har inte skrivit klart frågorna än. (y)
Tisdag:
Idag hade vi NO första lektionen, Då fick vi labba. (y)
Sen hade vi engelska, och sen NO igen. Då fick jag julmust av Isak. Och sen fick jag skäll av Jörgen för att jag drack dricka på lektionen. Wtf? För det första var det inte min dricka, och alla som satt runt om hade redan druckit av den? Och för det andra så var det fortfarande rast? .__.
Förstår att ni tkr att det är jätteintressant att läsa om vad vi gör i skolan om dagarna! ;)
Men as soon as jag har fixat lite grejer, så ska jag börja skriva om lite annat också! ^^
Förresten, har bäddat sängen i två dagar nu. Jag hoppas det håller på att bli en vana! :)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske plugga lite? Har spanska imorgon. (y)
Puss och kram, skumbanan. :)
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0