oncontextmenu="return false"

Let me see you clap your hands.

Tjobre. HAHA. x)
Kom hem för typ 45 minuter sen, och nu sitter jag i köket och väntar på att mamma ska göra klart maten.
Det blir pasta ikväll. ^^
Dagen då? Jo, helt okej faktiskt. Först musik. Jag fick spela elgitarr. :D
Sen var det matte. Liiite drygt att Jonas ska ha genomgång typ hundra gånger per lektion. Om samma saker?
Iaf. Sen var det engelska, och det var också tråkigt. På slutet körde vi nå grejs som man skulle beskriva olika ord. Och Mikaela hade sina fantasier. ^^
Sen lunch. Nån soppa med potatis och purjolök, men jag åt risotto istället. ^^
Sen var det SO hela eftermiddagen. Vi slutade tio i tre, och jag och Rebecka trodde att vi skulle missa bussen så vi sprang, men vi hann. ^^
Och nu ska jag äta, så hej då! ♥
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

When *** and ******* going to have sex they are going to be.....

2010-11-13 @ 00:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0