oncontextmenu="return false"

Snart är det jag som är kung.

Tjena :)
Sorry att jag inte skrev nåt igår. Var hos en kompis, och sen pallade jag inte att skriva nåt.
Torsdag:

Hade syslöjd först. Vi skulle sy ihop några lappar (?) och jag failade som ju som vanligt. Suger på syslöjd. (y)
Först sydde jag lite, och sen trodde jag att det blev fel, så jag satt i minst en kvart och sprättade upp det. Sen när jag skulle sy igen så insåg jag att jag hade gjort rätt från första början...
Haha. Sen hade vi träslöjd. Och vi skulle göra nån sorts grillpinne av järn. Även där failade jag. Nu har jag en äcklig blåsa på lillfingret. :(
Sen hade vi HK. Eller nä, hemochkonsumentkunskap, som Martin så stolt sa att det hette. Vi fick göra korv stroganoff. Jag och Jennie blev i en grupp. (y)
Man fick välja vad man ville ha till, så vi tog fullkorns-cous-cous. ^^
Det blev faktiskt jättegott. :)
Fredag (idag):

Idag började vi med mentorstid. Frågesport på slutet, det blev oavgjort. :(
Sen hade vi TTF, och då var jag och Mikaela så lata så vi tog läsning. ^^
Vi lånade nya böcker, och jag tog "Brännhett". Har inte hunnit läst så mkt, men den verkar ganska bra iaf.
Sen hade vi spanska med Ulf, Seved och Jocke. De kan inge spanska alls, men bättre än ingenting iaf. :p
Vi fick lyssna på Shakira, och nå jäkla dansbandsgrejs (?).
Och sen var det Elevens val, och då hade jag bild. (y)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Nåt lär det väl blir. Ses!
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0