oncontextmenu="return false"

So far away.

Shulelu :D
Sov hos Mikaela inatt. ^^
Vi typ satt vid datorn, och gick ut och knäppte kort. Sen kollade vi på film till tre. ^^
Sov till typ halv tio. Men gick inte upp förrän tjugo över ett. (y) Vi sov på soffan i deras teverum för vi orkade inte bädda uppe. Men det gick ju bra det å. ;)
Nu är jag iaf sjukt trött. Ska fika snart, och sen ska jag duscha. Fortfarande lite deprimerad över att det är snö ute.
Men shit the same, det är ju vinter. ;)
Ska iaf strax redigera bilderna från Åland. De kommer nog förmodligen upp här nån gång också.
Imorgon ska vi till Kälarne. Fiskodling/stolpfabrik/idrott/badhus. Vi får väl se hur det blir. ;)
Sen imorgon ska jag klippa mig också. Vettefan hur det kmr bli, men det blir ju bara till att se. ^^
/honkallarsigwestling.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0