oncontextmenu="return false"

Twilight.

Hej hej :)
Bra dag! (y)
Först bild med Berith. Jag gjorde klart min...bild, eller vad man nu vill kalla det. Och Sandra och Johanna höll på med scrap booking. Sen hade vi NO med Jörgen. (y)
Fick mäta nå stavar, och det var inte kul. Sen fick vi göra nåt random grejs med karamellfärg och vatten. Jag tog lila. Det blev faktiskt coolt. :)
Efter det var det lunch. Fisk med tacos, typ. Jätterandom och jätteäckligt.
Spanska sen. Och glosorna gick faktiskt bra. ^^
Sist var det svenska, och det var också jättetråkigt.
Just nu sitter jag och kollar på Twilight. :D
Helt klart en av de bästa filmerna!
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0