oncontextmenu="return false"

You're alive.

Halluu :)
Rätt bra idag. "Tre språk och matte." HAHA, internt skämt. >.<
Först hade vi spanska, det gick väl ganska bra. Utom att det har gått mer än en vecka sen förra spanskalektionen, och det var först idag jag insåg att vi har glosor tills på onsdag... Bäst att börja plugga snart alltså. ^^
Sen hade vi matte. BLÄ.
I början gick det rätt bra. Sen började Jennie dampa, sen började Bella att inte fatta nånting, och jag dog. Av skratt. Nästan iaf. Matten är den enda lektionen där jag skrattar (?).
Sen var det engelska, och det sög.
Efter det var det lunch. Kycklingrisotto. COME ON! Måste de krångla till det så mkt?
Sen svenska. Vi fick skriva om nån Pelle, och det var inte kul. :D
Fick förresten också välja vad jag vill ha på elevens val. Jag tog bild & bakning. Utifall det nu var nån som bryr sig. :3
Har förresten laddat ner lite låtar till mobilen också. ;D
På måndag ska vi till Kälarne. Vettefan vad vi ska göra där. Men det lär väl bli kul.
Imorgon är det idrott. Så jag ska packa väskan nu. ^^
Det var allt. Långt inlägg. :o
/honkallarsigwestling. ♥
Muppbilder. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0