oncontextmenu="return false"

Hero of war.

Halluu! ♥
Hade NO, idrott och matte. På no:n var det lika tråkigt som vanligt. På idrotten hade vi cirkelträning.
Julias kommentar var ju fan bäst. "Vafan har det här med cirklar att göra..?"
Och på matten hamnade jag på världens mest idiotiska tal. Svaret var 10, nånting...Jaha? Jag hade 11, nånting...
Så satt i typ en halvtimme för att försöka mäta rätt. Det är nåt fel med linjalerna på skolan. Helt seriöst.
Men jag vann på "utmaningen" sen iaf. Lite kul. Höll på att missa bussen också.
Fikade när jag kom hem. Sen skulle jag plocka ur diskmaskinen. Som om du aldrig har haft sönder ett glas...?
No comment. Sen, som straff, fick jag dammsuga köket och hallen. .__.
Nu har jag packat klart iaf. För imorgon bär det av till sötaste Mikaela! Ska fixa oss och sånt där, tror Jennie också kommer, och sen ska vi tillbaks till skolan.
För då är det danskväll. :D
Kanske inte låter så kul, men det är det! :)
Oj, långt inlägg. Inte så ofta det händer, va? ;)
Puss å kram, skumbanan^^
/honkallarsigwestling.
Halluu! ♥
Hade NO, idrott och matte. På no:n var det lika tråkigt som vanligt. På idrotten hade vi cirkelträning.
Julias kommentar var ju fan bäst. "Vafan har det här med cirklar att göra..?"
Och på matten hamnade jag på världens mest idiotiska tal. Svaret var 10, nånting...Jaha? Jag hade 11, nånting...
Så satt i typ en halvtimme för att försöka mäta rätt. Det är nåt fel med linjalerna på skolan. Helt seriöst.
Men jag vann på "utmaningen" sen iaf. Lite kul. Höll på att missa bussen också.
Fikade när jag kom hem. Sen skulle jag plocka ur diskmaskinen. Som om du aldrig har haft sönder ett glas...?
No comment. Sen, som straff, fick jag dammsuga köket och hallen. .__.
Nu har jag packat klart iaf. För imorgon bär det av till sötaste Mikaela! Ska fixa oss och sånt där, tror Jennie också kommer, och sen ska vi tillbaks till skolan.
För då är det danskväll. :D
Kanske inte låter så kul, men det är det! :)
Oj, långt inlägg. Inte så ofta det händer, va? ;)
Puss å kram, skumbanan^^
/honkallarsigwestling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0