oncontextmenu="return false"

I wish I was a punk rocker.

Halluu :)

Hade handboll på idrotten, och det var roligt! Men det var ett stort misstag att vara med, för nu har jag ont i foten igen. Men det var det värt! :)
Men en grej som jag stör mig på, är att det alltid är fisk på tisdagar? XD Ja, men här har man liksom haft idrott och så är man hungrig, och så kommer man till matsalen och blir jättebesviken! XD

Haha, strunta i det jag skrev om maten xD

Vi hade matte och NO också, men det var lika tråkigt som vanligt. :)

JAG LÄNGTAR SÅ J*VLA MKT TILL PÅ FREDAG!!!

För då bär det av tiiiiiill....Arbrå och bästaste Julia Sundell! :D

Imorgon är det onsdag. Jag gillar onsdagar. :D

/honkallarsigwestling.

Btw, kameran strejkar fortfarande .__.

Kommentarer
Postat av: petteredler

Lillördag xD

2010-10-05 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0