oncontextmenu="return false"

Monday Morning...

...Näe, Monday Evening. Men shit the same.
Förlåt för att jag inte har bloggat på en hel vecka! :o
Men om jag ska vara ärlig så har jag inte orkat, och inte haft tid heller...
Aja, min vecka i "snabbgenomgång" som de brukar säga ;)
Måndag: Inget speciellt, tror jag.
Tisdag: Var med på idrotten! Det var kul, vi körde handboll. Men det var ett misstag att vara med, för det gjorde för j*vels ont i foten efter! :(
Onsdag: Inget speciellt där heller, tror jag.
Torsdag: Packa packa packa, plugga plugga plugga.
Fredag: Kollade på två filmer på skolan. Kleopatra och Dirty Dancing. Sen bar det av till Arbrå!
Lördag: Var på badhuset med Julia, Sanna och Johan. Trevligt trevligt. :)
Söndag: Åkte hem :(
Men tåget var lite muppigt på söndagen. xD
Min plats fanns inte, jag hade nr 17. Asså 16 och 18 fanns, men självklart inte min. Asså det såg ut precis som om nån hade tagit min stol och burit därifrån, eller nåt! xD
Aja, sen så kom det aldrig nån som ville se biljetten heller. Tåget stannade in i Ånge, och kom en kvart för tidigt till Bräcke. Hon som satt framför mig höll på att fakka ur, det var nog resans roligaste...
Btw, den här veckan kommer bli super! :D
Har typ inga läxor till den här veckan, utan typ bara till nästa vecka.
Har dans på skolan imorgon, på Onsdag bär det av till badhuset i Ö-sund, på torsdag är det dans och på fredag... ja, på fredag är det fredag! Det räcker nästan, fredagar är bra som de är. :)
Ojsch, vilket långt inlägg det blev :o
Aja, så får det väl bli eftersom ägaren av den här bloggen är lite osocial. ;)
Idag var det rätt lugnt. Var på nån muppig konsert som jag inte riktigt vet vad den handlade om, men det var lite mysko-musik iaf.
Det var nog allt jag hade att muppa om för tillfället. ;)
Puss, ♥
/honkallarsigwestling.

Kommentarer
Postat av: maria

hej !söt blogg du har !

kan du inte visa en bild på dig ?

hur gammal är du?

var bor du?

hur lång är du?



undrar bara ... har så många frågor !skulle vara kul om du svarade!:)

2010-10-12 @ 18:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0