oncontextmenu="return false"

Samma himmel.

Heej :)
Sitter och nördar spotify, like always. Haha.
Dagen var rätt bra. TTF, SO och idrott. Inte så märkvärdigt alltså. :)
På måndag är det dans igen! :D Wiiee!
Känns som att helgen kommer bli rätt chill. Imorgon åker jag till Ö-sund för lite shopping, men annars blir det bara att det lugnt. ;)
På onsdag åker Sandra till Thailand! Så himla orättvist! Och sen på lördagen efter det så åker Fanny också dit! :O
Känner mig lite mobbad här... haha. Men då får de ju inte vara med på danskvällen... ;D
Gud, vad jag svamlar! Haha. :p
Ska städa rummet nu .__.
Blir att ladda upp lite bilder sen som jag tog förut idag!
Puss å kram, tavelram ♥
/honkallarsigwestling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0