oncontextmenu="return false"

The sky's the limit.

God morgon på er!
Vaknade typ kvart i sju. Har ätit frukost, klätt på mig och sånt. :)
Längtar faktiskt liiite till skolan idag. :o
Ingen mentorstid, bild första timmen. Sen är det dans! :D Sen missar vi (förhoppningsvis) no:n.
Wiihoo, sen är det spanska! Aa, fast ne. Jag har inte pluggat glosorna... hehe x)
Men det lär väl gå bra ändå, hoppas jag. ^^
Det är dans två gånger idag! Ååh, vad jag längtar till ikväll! :D
Nej, men nu måste jag rusa till bussen. Vi kanske hörs senare idag. Kmr iaf inte bli nåt inlägg ikväll, för kmr ju inte vara hemma. Kanske skriver nåt hos Micka, men är tveksam.
Om inte annat så hörs vi väl imorgon! ♥
/honkallarsigwestling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0