oncontextmenu="return false"

Wait til you see my smile.

Halluu :)

Dagen var superbra! :D Var ju i Birsta och handlade idag. Köpte bl.a. en jacka och nya skor. ;) Bilder kommer imorgon!
Sen bar det hemmåt, och på vägen köpte vi pizza. ^^
Åt det, och nu har jag precis kollat klart på "Dear John." En av de bästa filmerna alltså!
Har försökt att ladda hem "Letters to Juliet" men det gick ju åt helsike. Så nu sitter jag är och vet inte vad jag ska göra resten av den här lördagen.

Imorgon är det söndag. Har ingenting planerat, men nånting lär det väl bli. :)

Ska dryga ett tag till på Facebook, sen blir godnatt. Jag ska färga håret grönt. Bara så ni vet.

Fejjan kallar! Ciao. ♥

/honkallarsigwestling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0