oncontextmenu="return false"

What a feeling.

Heej!...
...och förlåt för sämst uppdatering! Men jag var ju som sagt hos Mikaela igår, och hann helt enkelt inte.
Men det var skitkul iaf! Emelie och Jennie kom också dit, så vi flummade i några timmar... :D
Sen åkte vi till skolan, typ vid kvart i. Klockan 18 började det. ^^
Först var det rätt lugnt, ingen vågade ju dansa. x)
Men sen så! Jag hade iaf riktigt kul. Fast det kändes som att 4 timmar var alldeles för kort. Fast ändå inte. Kom hem vid elva, åt middag då. Jaa, jag vet... Och sen gick jag och la mig. Somnade nästan på en gång.
Och imorse så höll jag på att försova mig... hehe ;D
Gick upp vid tio över sju, och tjugo över går jag till bussen... Så pappa fick skjutsa mig till bussen. ;D
Aja. Dagen var väl rätt bra ändå. Utom att jag höll på att somna på matten. :P
Nej, nu ska jag ta och duscha. Vi hörs!
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0