oncontextmenu="return false"

Aa, fast ne.

Halluuu :)

Dagen var pissig - kort sagt. Hade idrott andra timmen. Och det hade jag ju naturligtvis längtat efter.
När vi hade brännboll så skulle jag å några andra tjejer springa i "mål". Och ofc så snubblar jag över nåns ben och trampar snett med foten, innan jag ligger på golvet som nån jäkla flodhäst. Känner ingenting medan jag ligger där, men när jag ska gå iväg till Fanny som står i kön så hugger det till i foten, typ som om nån hugger in en yxa där. Så jag haltar iväg till Ulf (se; coolingen) och så har han på kylspray. Jepp. Sen fick jag gå till syster Lotta. Vad som händer där tänker jag inte säga, för det var inte så intressant.
Men kan säga att jag får med kryckor några dagar. -.-
Så mobba mig inte för det. xD

Det var allt jag hade att säga. Haha. Imorgon är det spanska, å jag har inte tränat. Yey.
Ska plugga nu, I think. Ciao!

/honkallarsigwestling. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0