oncontextmenu="return false"

I can see your halo.

Hejsan svejsan! ;)
Dagen har faktiskt varit bra. Hade spanska första, sen matte, sen engelska och sist svenska. :)
När jag kom hem så satte jag mig framför teven och kolla på Top model. (Ovanlig? Nej.) Och efter det så fick jag ett utbrott över att det var slut på batteri i kameran. Haha.

Har faktiskt kommit på en sak. Som har med fotografering att göra. :)
Jag har bestämt att jag ska ha ett tema varje dag som jag ska fotografera. T.ex. om jag väljer "böcker" så kanske det blir bilder på typ text eller så. Okej. Böcker kanske var ett dåligt exempel. Men typ "kärlek", "musik", "random" etc. You name it. ;)


Vad tycker ni om det? :)

/honkallarsigwestling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0