oncontextmenu="return false"

I wanna be a billonaire...

Hej hej :)
Här sitter jag och muppar. Haha. Sandra är här och vi har just kommit in från en lååååång promenad där vi knäppte en massa kort. Med betoning på massa. Men jag var ju så smart så jag tappade mobilen i bäcken när jag hade hoppat över den, så nu dampar den. :(
Det går inte att låsa upp, haha. Smart man är^^
Sitter och lyssnar på Love the way you lie med Rihanna ft. Eminem just nu :)
Ska strax äta hamburgare, och sen ska vi ha in bilderna i datorn och antagligen ska dem upp här också. ;)
Men det blir om ett tag.
Förresten! JAG HAR FÅTT REMEMBER ME!!!!!! :D
Lyckligaste tjejen på jorden eller? Haha ♥
/honkallarsigwestling.

Kommentarer
Postat av: Petter

Dryga sig med mig lr??=)

2010-09-13 @ 15:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0