oncontextmenu="return false"

Sweet dreams are made of this.

Nördar Spotify. Allvarligt. Det måste vara det bästa som har hänt mig. Haha, nej då. Men orka youtube? Då måste man ju hålla på å söka och greja efter varje låt. Haha nej, skoja. Det är bara jag som är lat. ;)

Såå...Om det är inte för mycket begärt så ignorerar ni det jag skrev där uppe, eftersom jag bara klagar. Haha. ;)
Har knäppt lite bilder idag också. Eller lite och lite, 64 stycken faktiskt. :P
Fast ska inte ladda upp alla här, då får väl blogg.se damp, eller nåt. x)
Anyway. Några ska iaf upp här, så småningom.
Antagligen var det här det tråkigaste inlägget jag nånsin har skrivit, men har idétorka just nu så visste inte vad jag skulle skriva.
/honkallarsigwestling. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0