oncontextmenu="return false"

21 april..?

Shit, det är redan 21a april?! Vart fan tar tiden vägen? Känns ju som att det nyss var februari..

Usch, hatar när tiden går för fort.

 

Anyway. Vaknade vid åtta imorse, men låg och drog mig till tio ungefär. Gick då ner och åt frukost,

och sen gjorde jag och mamma i ordning påskägg ;D Pappa har köpt huuur mycket godis som helst, och det uppskattas! Haha tjockis times..!

 

Vet inte riktigt vad jag ska göra sen, men ska iaf redigera lite bilder och kanske gå ut och fota?

Fast vädret är ju inte så lockande just nu, men får väl ha nåt deppigt tema på bilderna då, haha.

Sen ska jag fortsätta kolla på skolavslutningsklänningar. Åker till Östersund nästa vecka så kanske hittar nåt då ;) Haha 2 månader innan, men ändå..

 


Kommentarer
Postat av: Jonatan Sjöholm

Jag har tråkigt, så jag kommenterar lite ;)

2011-04-21 @ 13:03:46
URL: http://segerstakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0