oncontextmenu="return false"

And then my soul saw you and it kind of went "Oh, there you are. I've been looking for you".

Tjobre.
Hände inte nåt speciellt idag. Först hade vi so och sen idrott. På idrotten hade vi höjdhopp, och det var ju kul.
Jag hoppade 110 cm, är faktiskt stolt över mig själv ;)
Sen var det lunch, typ spaghetti och nånting med väldigt mycket wookgrönsaker och korv.
Och sen hade vi NO hela eftermiddagen, men bara för att Lasse är så snäll ibland så fick vi sluta 10 minuter tidigare ;)
Och sen när jag kom hem så gjorde jag i ordning (särskrivning?) fika och gick ut och satte mig i solen! Satt där i ungefär en timme, riktigt skönt var det! :)
Sen gick jag in och sen dess har jag städat. Har två prov nästa vecka så borde väl egentligen plugga, men har bestämt mig för att duscha istället. Får plugga i helgen då.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0