oncontextmenu="return false"

Blood, tears and gold.

Hej hej, hemskt mycket hej.
Idag hade vi svenska första lektionen. Hade Lars-Erik istället för Tomas eftersom Tomas hade nationella med 9:an. Och Lars-Erik trodde att vi slutade halv tio, ist för tio, så då skulle vi få en timmes rast. Men sen var det nån som sa till honom att lektionen slutade klockan tio, så då fick alla komma tillbaka igen.
Men istället för att jobba så körde vi hänga gubbe i typ en kvart, sen tror jag inte att läraren visste vad vi skulle göra så då fick vi rast i 45 minuter.
Sen hade vi spanska och då kollade vi klart på en film som vi började att kolla på förut en gång. Den sög. Kommer inte ens ihåg vad den heter, haha.
Efter det var det lunch och sen hade vi musik! Det var tjejernas tur att spela idag, och vi fick spela Monday Morning - Melanie Fiona. Låten är fin. Men jag tror inte det lät lika fint när vi spelade. Iaf inte när jag spelade (jag spelade trummor..) eftersom jag tappade bort mig hela tiden ;p
Vi hade matte sista lektionen och det är ju alltid kul, speciellt när man har en lärare som suger på att förklara och allt.
Nu tror jag att jag ska redigera lite bilder, och sen blir det väl att göra nånting annat. Puss! :)

Kommentarer
Postat av: BellaBlomqvist

Life Aquatic ;)<3

2011-04-20 @ 17:37:58
URL: http://bellablomqvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0