oncontextmenu="return false"

Det brinner.

Tjobre.
Halv nio imorse började vi med SO, där vi håller på med privatekonomi tror jag det heter..? I alla fall, där håller vi på och räknar ihop och grejar till en "familj" som man själv har bestämt hur den ska se ut, och så får man typ räkna ut vad deras månadsinkomster + utgifter och sånt är. Ganska kul faktiskt.
Sen hade vi idrott, dvs turnering. Först volleyboll (där mitt lag förlorade..), sen fotboll (där mitt lag förlorade) och sen staffett, fast där vann vi faktiskt. Men hela turneringen vann ju såklart det andra laget.
Efter det var det lunch, då det var leverbiff. Det varken smakar, låter eller luktar gott, så jag åt sallad och mackor istället (för er som ville veta liksom..)

Och sen var det NO hela eftermiddagen. Vi jobbade in rasten så då fick vi sluta 10 minuter tidigare. Yey!
Alltid något. Fast sen blev det jättesynd om Sandra, för hon spillde svavelsyra på sitt ben så Jörgen fick typ panik och sa åt henne att ta av sig kläderna, typ. Haha. Hennes byxor blev alldeles röda dit svavelsyran kom :(
Och så blev det vita fotspår efter henne i trappan, haha. Aja. Weird lektion eller?
Efter skolan så följde jag Mikaela. Vi fikade och kollade på en film som heter 'Det brinner'. Den var ganska bra men lite konstig, hah. Sen sminkade hon mig och så skulle hon fota mig. Och när vi hade gjort det ett tag så kommer Denise (Mikaelas syrra) och säger att Linn står utanför dörren med några killar. Men vi trodde typ inte på henne så vi fortsatte att fota. Men sen kom hennes syrra igen så då bytte vi om och gick ner till Linn, Jonte, Joel och Wille som satt där i trappan. Och jag hann (fick?) inte ta bort sminket, så nu har jag skämt ut mig inför ungefär halva Bräcke genom att cykla runt och se ut som en tvättbjörn i ansiktet, haha närå.
Vi cyklade iaf till Grillen för Joel skulle typ äta eller nåt. Fast jag var inte där så länge för pappa kom och hämtade mig och sen åkte vi hem.

För övrigt så har jag låtit som att jag var i målbrottet idag, vilket inte är fallet, utan jag var/är fortfarande sjuk så därför låter jag så där. :P

Nu ska jag bara kolla Facebook lite snabbt och sen ska jag hoppa in i duschen, för att sedan kolla på GNTM (Germany's Next Top model).

Haj haj haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0