oncontextmenu="return false"

Du fortsätter vandra utan att vidröra mark

Oj, oj, oj. Typ 0 inlägg på hela dagen? Inte okej. Fast, i och för sig, jag har inte varit hemma heller. Skyller på det.
Idag var jag i alla fall i Östersund med Jennie och Bella. Först gick vi runt lite och åt glass, och sen började vi handla på "riktigt". Jag köpte skolavslutningskläder, och de får ni tyvärr inte se. Hemlisss! Haha närå, men det är ju några som läser den här bloggen och då blir ju allt förstört liksom. Så jag tänker inte visa vad jag har köprt, inte än i alla fall. Ni lär ju få se då det är skolavslutning ;D
Sen åkte vi på storsjöbadet och badade i typ 4 timmar. Haha men kul var det iaf.
När jag kom hem så kollade jag Facebook lite snabbt och sen åt vi spaghetti carbonara. Hur gott?
Och sen pratade jag med Petter i typ en timme eller nåt. Tänkte att ni kanske ville veta det ^^
Åh, herregud vad mycket strunt jag skriver. Kanske borde gå och lägga mig? Vi får se.

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0