oncontextmenu="return false"

Haha många inlägg idag...

... Men det är vi ju bara glada över! ;)
Nu har jag i alla fall ätit middag och snart blir det att basta, myyys!
Men för ett tag sen fick jag veta att vi har NO-prov imorgon och det visste inte jag om och NO- mappen är i skolan och jag har inte pluggat och ingen verkar veta vilken engelskaläxa vi har och spanskan verkar ingen heller veta nåt om och och och...!
Haha älskar mitt liv just nu asså -.-
Men kanske hinner plugga imorgon på rasterna, annars får jag väl låtsas vara en ängel och snällt be Jörgen att jag får göra provet nån annan gång. Inte för att det kommer hända, men ändå. ;p
Nu ska jag i alla fall duscha & basta, så jag tror inte vi "ses" nåt mer ikväll! För jag ska kolla på "Stockholm - Båstad" tror jag. :P
Ni får det jättetrevligt av det som är kvar av den här söndagen! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0