oncontextmenu="return false"

I'm about to lose control and I think I like it.

Okej, min bloggtalang är nästintill obefintlig, det har jag märkt. Men 3 dagar? Åhmajgadd.

De dagarna jag inte har bloggat så har det väl inte hänt så mycket.

I söndags var det söndag och då gör jag för det mesta ingenting.

På måndagen var jag hemma och typ… ja, vad gjorde jag? Ingenting tror jag. Ingenting som är värt att bli skrivet om i alla fall.

Och igår var jag med Julia efter skolan och sen gick vi till UG och var med Petter :)

 

Idag hade vi svenska första lektionen, då jag läste. Eller det var i alla fall meningen att jag skulle läsa.

Klockan 10 skulle hela högstadiet samlas utanför lärarrummet för då skulle vi hitta våran ”gruppledare”, och sen fick vi gå till varsin station med gruppen.

Niorna hade typ nåt religionsgrejs som de visade upp så vi fick gå runt till olika klassrum och fick bl.a. kolla på film, lyssna på musik & äta. Nice.

 

Men vänta, det var inte det bästa. Vi är lediga imorgon och sen har vi påsklov!

FATTA SKÖNT! ;D

 

Och på lördag kommer farmor. Kanske borde läsa på lite om sjukdomar så att jag hänger med i snacket...

 

Tjaråå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0