oncontextmenu="return false"

Ja jag vet att hon är söt men håll tillbaka.

Hej hej!

Jag tror jag är kär. I en låt. Kan man vara det? Skit samma. Om man kunde gifta sig med en låt så skulle det definitivt vara Jag kommer - Veronica Maggio. Hur skön är inte den då?! Man blir så glad av den! :D

Anyway. Dagen? Rätt bra faktiskt. Först hade vi mentorstid (fast det har vi ju i och för sig varje morgon..) men i alla fall, då hade jag hicka och så skulle Martin (mentor) skrämma mig, genom att typ slänga sig över min bänk och låta som...ah. Haha jag höll på att garva sönder, men hickan försvann i alla fall! ;)
Sen hade vi matte och det...var också ganska random eftersom inte Stefan var där så då hade vi 3 icke-mattelärare istället. Men det gick ju bra det åh. ;)
Sen hade vi engelska och då gjorde jag väl inte så jättemycket men... ah.

Efter det var det lunch, dvs fisk med typ..tomatgrejs? Haha jag smakade inte men det såg ut som kattmat. Inte så gott med andra ord.
Sen hade vi NO hela eftermiddagen och det var rätt chill det med.

När jag kom hem så sprang jag direkt och hämtade kameran och knäppte kort i det fina vädret.
Sen kom mamma ut så vi satt ute och fikade och jag åt årets första glass. KÄRLEK! ♥♥♥

Sen gick vi ut med Ricky också. Det känns verkligen att våren är på väg! :D

Men nu ska jag  gå och hjälpa till med maten så hinner inte blogga mer, men nu vet ni ungefär vad som hände idag. Om det nu skulle vara nån som bryr sig om vad som händer i mitt lilla liv, haha.

Har lite bilder från idag, bl.a. på Ricky! De kommer nog upp här sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0