oncontextmenu="return false"

What would you wish for if you had one chance?

God morgon! Typ..?

Skulle egentligen gå ut och sola, men då kom det en massa moln så det gick ju inte. Så då satte jag mig framför datorn och åt frukost istället. ^^

Vet inte riktigt vad jag kommer ägna dagen åt. Det är ju sista april idag (fatta sjuuukt!), alltså valborg.
Vi ska typ grilla och kolla på film, och sen gå bort till majbrasan tror jag. Mysigt.

Annars då? Är grymt sugen på att fota lite, så ska väl gå ut och göra det. Såg förut att det har börjat bli lite blad på björkarna! :D
Snart är sommaren här.. ♥

40 dagar kvar tilll sommarlovet.
58 dagar kvar tills jag åker till Tyskland.
64 dakar kvar tills jag åker till Paris.                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0