oncontextmenu="return false"

Why are you doing this?

Hej hej :)
Igår bloggade jag inte eftersom jag inte kom hem förrän halv tio, typ. Var först hos Julia och sen stack vi till UG så hann inte bli nån bloggning.
Idag var det rätt lugnt iaf. Och på spanskan var det krig. Seriöst asså. Kim smulade sönder ett helt sudd och släppte ner det innanför min tröja. Det låter väl mysigt? Sen har alla killarna börjat kalla mig för Isabella av nån anledning, haha?
Aja. Nu har jag precis duschat och nu sitter jag i soffan och myser och kollar på Grey's Anatomy.
När det har slutat så blir det väl att gå och lägga sig eller nåt, eftersom jag är sjukt trött! Höll på att somna på soffan när jag kom hem, haha...
Nu ska jag fortsätta kolla, puss! ♥
Bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0