oncontextmenu="return false"

Forgive them, even if they're not sorry.

Tjaa.
Blev lite ändrade planer.. Det började regna så vi gick aldrig ut och plockade blåbär, utan vi stannade inne och bakade bullar istället. ;)
Sen kom Petter och han åkte hem vid åtta. Då satte jag mig framför teven och kollade på Ullared, haha.
Imorgon ska jag till Östersund och shoppa. Är ganska sugen på att köpa en stickad tröja eller så, nu när hösten snart är här. Kan faktiskt erkänna att jag längtar (yttepytteliiite) tills man kan börja använda höstkläder igen!
Stickade tröjor, mysiga sjalar och sånt! :)
Men nog om kläder (vilket det känns som att jag har gett er en överdos av idag, haha).
Nu ska jag kolla på Gossip girl och dricka varm mjölk & äta nybakade bullar. Mys! ♥
weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0