oncontextmenu="return false"

He's a devil in disguise

OJ vad lite inlägg det var här. Men som ni vet så har jag inte direkt haft tid att blogga så jag hoppas ni förlåter mig. ;)
Kan berätta lite om vad som har hänt..
Torsdag:
Åkte jag & mamma till Arbrå (Bollnäs, typ) och där möttes jag av Simon, Sanna, Hugo, Ella, Matilda och Elena. Vi cyklade till Fagernäs och badade, och var där till typ halv sju eller nåt. Sen gick jag, Sanna, Ella, Elena, Simon och Julia på Esplanaden och åt. Efter det spelade vi brännboll. Vid tio eller nåt så cyklade jag, Simon och Julia till Norränge. Vi skilldes åt och jag cyklade hem till Julia, som precis hade kommit hem från Rättvik/Orsa/vart hon nu hade varit.
Sov över där.
Fredag:
Jag och och Julia åkte till Fagernäs och badade, och där träffade vi massa glada människor, så vi var där ett tag också. På kvällen åkte vi till Ede (en camping) och där badade vi också, och var med Dennis. ;P
Sov däär.
Lördag:
Kom hem från Ede. Kollade på film, åt pizza och bakade kladdkaka. :)
Söndag:
Sista dagen i Arbrå. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde, haha. På kvällen kom det gäster och jag och Julia var typ barnvakt. ;)
Måndag:
Åkte hem.
Tisdag:
Var till Östersund och shoppade. Jag åkte dit för att köpa höga shorts (fanns 2 par i hela Östersund, typ!!) och ett linne, men kom hem med två böcker istället. Julia skulle köpa en bikini men kom hem med solglasögon. På kvällen gick vi på bio och såg Something borrowed. Den var hyfsat bra i alla fall. :)
Onsdag:
Var till Jennie i Bräcke hela dagen. Vi och Niklas badade i det svinkalla vattnet och frös ihjäl en aning.
Sen kollade vi på Australia. Fast hann inte kolla klart på den, men det som jag såg var rätt så bra.
Torsdag (igår):
Julia åkte hem och jag storstädade i mina rum.
Idag tror jag att jag ska fixa naglarna eller nåt, och plugga musik.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0