oncontextmenu="return false"

I take a part of you with me now and you won't get it back.

Hejhallå.
Gick aldrig till puben igår, ingen i familjen orkade, haha. Så jag & mamma kollade på två tyska filmer. Gick och lade mig runt halv tolv tror jag, så det var ju inte så sent.
Vaknade halv tio imorse eftersom jag hade ställt klockan, men snoozade, somnade om och vaknade kvart i elva.
Hittills idag har jag:
  • "Tränat" & lekt med Ricky
  • Målat naglarna röda
  • Städat lite smått
  • Knäppt kort
  • Ätit bullar
  • Tittat på gamla bilder
  • Satt upp två hyllor i mitt rum. (Eh, okej, det var pappa som satte upp dem. Men jag satt bredvid som moraliskt stöd! haha)
Nu tror jag att jag ska ta med mig Ricky ut och knäppa lite kort på honom. Han är ju så söt! :D
Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0