oncontextmenu="return false"

I'm gonna make the whole world dance

Halluu.

Idag började skolan! Och det var ju lagomt segt att ta sig upp ur sängen imorse. Var ett tag sen jag gick upp halv sju. ;p
Men det var i alla fall roligt att träffa alla igen! Fast efter första timmen kändes det som om vi aldrig har varit ifrån varandra, jag blev lika irriterad på vissa efter sommarlovet som jag var efter, haha.
Vad gjorde vi då? Ja, vi gjorde inte så mycket faktiskt. Pratade, kollade på filmer, spelade brännboll osv.
Efter skolan gick jag till tandläkaren, och det gick också bra. ;)

Just nu kollar jag på Svenska Hollywoodfruar. Bästa serien! Älskar att skratta hur fullkomligt blåsta några av dem är, haha. Kollade på filmen Rumor has it innan. Gammal film, men den är ändå bra. ;)

Redan imorgon kör vi igång med nya schemat. Fast det känns skönt också, på nåt sätt. Så slipper man gå runt i en vecka och inte göra nånting.

Aja! Sitter vid pappas dator just nu så har inga bilder. Men imorgon kommer det bilder!

Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0