oncontextmenu="return false"

Jag bor fyra trappor upp och du är välkommen in.

Yes, tog en snutt ur Veronica Maggios Välkommen in. Sitter och sörjer lite grann att jag inte var på Yran och såg henne & Håkan Hellström, men whateveer. Jag hade ju kul ändå! :D
Annars då? Har legat på balkongen hela förmiddagen och pressat i solen, så nu är man en nybakad pepparkaka lagomt tills skolan börjar. Det är så varmt här så jag vet ärligt talat inte vart jag ska ta vägen. Det måste vara minst 30+ i skuggan!!
Öh, okej. Om du byter ut solstolen på balkongen mot soffan i mitt rum, solen mot ett molntäcke på minst 500 kg och den nybakade pepparkakan mot en vit tavelkrita, så skulle det passa mycket bättre.
Idag ska jag nog sitta inne och redigera bilder - igen. Kanske baka? Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0