oncontextmenu="return false"

Jag ska skrika så det hörs igenom all grå betong

Hejhallå.
Igår åkte jag till Mikaela. Vi gick ut en stund, en väldigt lång stund, tills det började regna. Eftersom vi befann oss utanför skolan så var det en bit att gå, och vi hade inga jackor eller nåt. Så vi sprang från träd till träd, enda vägen hem.
Där åt vi fläskfilé, pommes, lökringar och calamares (bläckfiskringar). Yummie!
Sen kom Amanda och då gick vi till affären och köpte godis, och sen gick vi hem till Mikaela igen. Satt vid datorn och nördade ett tag, pratade massa och runt halv 11 gick Amanda hem. Då kollade jag & Mikaela på Ace Ventura (Jim Carrey!! ♥) och sen kollade vi på Wild Child. Men jag somnade så hann inte se klart filmen. :p
Vaknade 9 idag. Mikaela vaknade kvart i 12. Ja, jag hade ganska tråkigt medan hon sov. Men ville inte väcka henne ;) Åt frukost och sen åkte jag hem.
Just nu sitter jag och redigerar bilder i Photoshop, men ska väl snart gå ner och äta.
Pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0