oncontextmenu="return false"

Last friday night

Hej, typ...
Nu kommer inget vanligt "oj, förlåt att jag har glömt att blogga på blablabla-länge men jag har inte gjort det p.g.a. blablabla"- tjaffs, nej, jag ska vara ärlig. Jag har inte orkat engagera (heter det så?) mig i att blogga, bara. :p
Anyway. Tänkte berätta om vad vi gjorde i fredags!
Amanda, Emelie och jag åkte in till Östersund på morgonen. Tog typ en evighet för bussen, snaark. Men det gottgjorde Veronica Maggio och Joshua Radin, så det var lugnt för min del.
När vi äntligen kom fram så gick vi runt på stan ett bra tag, ska visa sen vad jag köpte. Vi åt pizza (godare pizzor finns ju..) och sen gick vi till Stortorget och satt där ett tag i den varma solen. Emelie hjälpte mig med att måla naglarna blåa, och resten av tiden gick åt att äta godis, som vi hade köpt innan. Myyys.
Sen var det dags att bege sig bort mot bion! Vi såg på Jag saknar dig, som hade premiär i fredags. Den var sjukt bra! Väldigt sorglig, men rekommenderas verkligen. :)
Efter filmen så satte vi oss på stortorget igen, och sen åkte vi hem.


En klubba som jag köpte :D

Fler bilder finns på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0