oncontextmenu="return false"

See how I'll leave with every piece of you

Öh, hej. Jagsugerpåattblogga.
Idag har jag inte gjort så mycket. Lagade mat åt mig och pappa, städade lite (känns som att jag skriver städa i varenda inlägg just nu? Vad har HÄNT med mig?? haha) och så på kvällen så var jag och pappa ute och fiskade.
Jag fick en aborre och en löja, haha.
Imorgon händer det grejer! :D
Då ska Emelie, Amanda & jag till Östersund för att först shoppa litegrann, och sen ska vi på bio!
Vi ska kolla på "Jag saknar dig", som har premiär imorgon. Kommer bli bäst!
Dock så ska jag till Bräcke halv nio imorgon, så jag ska nog lägga mig nu.
Riktigt tråkigt inlägg blev det :o
Aja, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0