oncontextmenu="return false"

I really don't feel like growing up today, or tomorrow, or you know... ever.

Åh, vad sugen jag blev på att redigera bilder. Kanske ska kika i Photoshop-boken som jag lånade på biblioteket för ett tag sen och redigera bilder från Paris! Så gör vi.

Ignorera det jag skrev ovan.
Jag har i alla fall fått jullov nu. Sista dagen var i tisdags och på kvällen var det julfest. På slutet av festen fick vi våra betyg. Jag är väl inte sådär jättenöjd med dem, men det var ju de första! Har ju ett och ett halvt år kvar att fixa till dem, så det ordnar sig nog. Hade i alla fall inget F.
Sen sov jag hos Emelie.

Igår åkte jag och pappa till Östersund för att köpa de sista julklapparna. Kan inte fatta att det är julafton imorgon!! Idag ska jag slå in julklappar och klä julgranen.



Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0