oncontextmenu="return false"

I really fucked it up this time

Helluu.

Här sitter jag och lyssnar på The Sacred Sailors. De är ju hur bra som helst!
Dagen har varit chill. Hade spanska första lektionen. Vi typ... lyssnade på en skiva, lyssnade på Feliz Navidad på youtube och planerade inför vårat knytkalas som vi ska ha på fredag! Jag har gjort chokladkakor som jag ska ta med. Kakorna har egentligen inget namn tror jag, men jag har döpt dem till tröstätar-kakor. Det kom jag på idag när Rebecka skrev depparkakor istället för pepparkakor. Så då kom jag på det. Lite kul så där.

Sen hade vi matte. Vi började med algebra & ekvationer. Jag fattade ingenting, men jag och Simon hade kul i alla fall!

Simon: Blir du sur om jag snömular dig när vi går till tekniken?
Jag: Jaa såklart.
Simon: Alltså blir du jättesur? På riktigt? Eller bara låtsasarg?
Jag: Men klart jag blir arg! Vem vill bli snömulad?
Simon: Pmsbarn.

Teknik sen. Jag satt och pratade med Helena samtidigt som jag försökte spika/limma/trycka ihop två träbitar. Det gick inte så bra, så jag fick ett vredesutbrott och bröt sönder skiten, typ. Fast sen fixade jag det igen :)

Luunch.

Efter lunchen hade vi NO. De andra hade prov, men eftersom jag har varit sjuk och missat massa lektioner så har jag provet efter jullovet istället, så jag satt ensam i korridoren och läste tills Jörgen kom och höll mig sällskap. Sen kom killarna och så körda vi Geni. Jag vann inte.

Och när jag kom hem så bakade jag tröstätar-kakor och sen pluggade jag matte. Nu ska jag duscha.

Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0